mandag 31. august 2009


Disse har lagt i ufo haugen i et par uker. I kveld sydde jeg de ferdig.

7 kommentarer:

LAPPEQURI sa...

Du er så produktiv og flink at jeg blir imponert:-)
Mine tøy (masse) er ned pakket i esker pga flytting Kjenner bare at jeg blir lettere desperat:-) og at vi ikke kommer fort inn i ny huset;-))

2ne sa...

Flotte disse var. Ufoene blir kanskje ikke så gamle hos deg - produktiv er du :-)

Elins systue sa...

Tøft med dongeri

cille sa...

Nyyydelige toalettmapper du tryller fram! Har du for salg eller?

Ingunn sa...

Jepp Kari, ikke annet å si, det ble kjempetøft å bruke dongeri og det prikkete stoffet, og bildene er kjempeflott :-) Takk for en hyggelig kveld og jeg gleder meg til å se mer til deg :-)

Kjersti M sa...

Så flotte - også så sprek fargekombinasjon :-)

Ann Hedvig sa...

Tusen takk for besøk og kommentar i bloggen min :o)

Skikkelig lekre ting du har laget her, kjempestilig med dongeri stoff og rødt.

Ser du bruker en del samme bilder som ofte blir brukt i kortlaging :o)