fredag 12. mars 2010


Har sydd meg enda en kjole.

10 kommentarer:

Kari R.Y. sa...

Ååååååååååå kor stilig du va :o) du e so flink :o)

Steinar Hansen sa...

Kjempestilig, Kari!

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Barbros lille atelier sa...

Den var fra meg, Kari:-) Bare min mann som driver og logger meg av i tide og utide...

Marita sa...

Den var råfin!! Veldig kledelig, både snitt og farge!

Hennes sa...

Heisann..

Wow, for en flott kjole du har laget, og nydelig engel..

Ha en fin helg.

Klem Linda

Findus sa...

Kjempefin denne også ;)

Siv sa...

WOW....Kari, så flotte den kjolen var, og så fin du var i den. Du er kjempe flink!!!

cille sa...

Nydelig kjole du har laget, kjempe lekker, og prikken over ien er det nydelige trykket. Lager du kjole på bestilling tro?

LindaQuilt sa...

Nyyyydelige kjoler du har sydd deg! Blir litt fristet selv - ser det kan være uante muligheter i det å sy slike kjoler...

Gratulerer med to FLOTTE kjoler!

Unknown sa...

Hei. Dumpa tilfeldig innom hos deg. Så mye fint du har sydd. Nydelig kjole. Likte spesielt godt putene og løperen du hadde sydd. Titter nok innom deg igjen.
Du er velkommen til og se innom min blogg.